La informàtica i els multimèdia: la seua utilització en educació infantil

L'índex d'este tema és el següent:

  1. Introducció.
  2. Disseny i producció de les TIC.
  3. Informàtica: ordinadors al aula.
  4. Sofware multimèdia.
  5. Presentacions multimèdia.
  6. Innovacions i beneficis del multimèdia a la educació.
  7. Mitjà informàtic.
  8. Utilització del software.
  9. Reflexió final.
  10. Refèrencies bibliogràfiques.

DISSENY
  • Etapa d'análisis de la situació.
  • Etapa d'especificació, PLA i temporalització.
  • Etapa de documentació.
  • Etapa de guionització.

PRODUCCIÓ I POSTPRODUCCIÓ
  • PRODUCCIÓ: realització per unitats dels seus diferents elements: vídeo, imatge, textos, animacions...
  • POSTPRODUCCIÓ: combinació de les diferents unitats produïdes.

INFORMÀTICA: ORDINADORS AL AULA
  1. Entre moltes altres aplicacions: EDUCAR.
  2. A la actualitat els ordinadors: MILLORS PROFESSORS DEL MÓN.
  3. Gran importància a l'aula.

     FI
  • Objecte d'estudi.
  • Comprensió de la importància de la informàtica.
  • Adquisició dels coneixements necesaris.
  • Capacitació digital.
    MEDI
  • Instrument dedàctic.
  • Convertir l'ordinador en un instrument d'aprenentatge i d'ajuda.
  • Vehicle o ferramenta d'aprenentatge.
SOFTWARE MULTIMÈDIA
És un conjunt de multimèdia desarrollats per a crear continguts i millorar els materials visual i d'audio. Com en seu propi nom indica, el "software" multimèdia permet treballar amb diversos tipus de mitjans al mateix temps.



PRESENTACIÓ MULTIMÈDIA

Han de ser:
  • Senzilles
  • Flexibles
  • Versàtils
  • Sense excès d'animació
  • Seguint un nucli semàntic
  • Format de text adequat
Aquestes presentacions han de ser motivadores, fàcils d'usar, autoexplicatives etc. I es classifiquen segons siguen: Tutorials, bases de dades, constructors, eines i simuladors.

Després hem fet el Kahoot i ens hem posat en parelles a realitzar la nostra Webquest.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada